Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 16 von 1917

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Handbook of Marketing Analytics: Methods and Applications in Marketing Management, Public Policy, and Litigation Support
Auflage
1
Ort / Verlag
United Kingdom: Edward Elgar Publishing
Erscheinungsjahr
2018
Quelle
Alma/SFX Local Collection
Beschreibungen/Notizen
  • Marketing Science contributes significantly to the development and validation of analytical tools with a wide range of applications in business, public policy and litigation support. The Handbook of Marketing Analytics showcases the analytical methods used in marketing and their high-impact real-life applications. Fourteen chapters provide an overview of specific marketing analytic methods in some technical detail and 22 case studies present thorough examples of the use of each method in marketing management, public policy, and litigation support. All contributing authors are recognized authorities in their area of specialty.
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISBN: 9781784716752, 1784716758, 9781784716745, 178471674X
DOI: 10.4337/9781784716752
Titel-ID: cdi_proquest_ebookcentral_EBC5328483

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX