Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 13 von 145
Theory into practice, 2016-07, Vol.55 (3), p.267-274
2016

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Toward Adaptability: Where to from Here?
Ist Teil von
  • Theory into practice, 2016-07, Vol.55 (3), p.267-274
Ort / Verlag
Routledge
Erscheinungsjahr
2016
Link zum Volltext
Quelle
Psychology and Behavioral Sciences Collection
Beschreibungen/Notizen
  • In this article, the collection of articles in this issue are synthesized to discuss conceptualizations of adaptive teaching as a means to foster spaces for adaptive teaching in today's complex educational system. Themes that exist across this collection of articles include adaptive teachers as constructivists, adaptive teachers as knowledgeable professionals, adaptive teachers as reflective educators, and contexts that support teacher adaptations. These themes are discussed with implications for teachers, teacher educators, administrators, and other educational stakeholders. Finally, the discussion shifts its focus to discuss future directions.
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISSN: 0040-5841
eISSN: 1543-0421
DOI: 10.1080/00405841.2016.1173998
Titel-ID: cdi_jstor_primary_43894044

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX