Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 17 von 119
College teaching, 2005-01, Vol.53 (1), p.27-31
2005
Volltextzugriff (PDF)

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Teaching With Rubrics: The Good, the Bad, and the Ugly
Ist Teil von
  • College teaching, 2005-01, Vol.53 (1), p.27-31
Ort / Verlag
Washington: Heldref
Erscheinungsjahr
2005
Quelle
Taylor & Francis Journals Auto-Holdings Collection
Beschreibungen/Notizen
  • This article gives a brief overview of the structure and purposes of rubrics; reviews the benefits of using rubrics as both teaching and grading tools; warns against approaches that limit the effectiveness of rubrics; and urges instructors to take simple steps toward ensuring the validity, reliability, and fairness of their rubrics. Tips for using rubrics with undergraduate and graduate students are also included.

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX