Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 13 von 6060387
0-60 MPH: Data-Phobic to Data-Driven
The Clearing house, 2010-01, Vol.83 (1), p.7-8
2010

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
0-60 MPH: Data-Phobic to Data-Driven
Ist Teil von
  • The Clearing house, 2010-01, Vol.83 (1), p.7-8
Ort / Verlag
Washington: Taylor & Francis Group
Erscheinungsjahr
2010
Link zum Volltext
Quelle
ERIC
Beschreibungen/Notizen
  • As educators, we need to stop fearing data and embrace its power. This article discusses how classroom teachers can design, implement, and analyze longitudinal assessments to diagnose issues related to student achievement and meet the demands of our evolving data-driven educational culture. Practical advice on exam production and data analysis provide a footprint which allows teachers to begin the process locally and immediately.

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX