Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 6 von 40
Reconceptualizing Stem Education, 2016, p.101-114
1, 2016

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Modeling Authentic Stem Research: A Systems Thinking Perspective 1
Ist Teil von
  • Reconceptualizing Stem Education, 2016, p.101-114
Auflage
1
Ort / Verlag
Routledge
Erscheinungsjahr
2016
Link zum Volltext
Quelle
Alma/SFX Local Collection
Beschreibungen/Notizen
  • Most inservice teachers have never experienced the practices of science and engineering research first hand or have had only limited exposure. The style of teaching with which they are most familiar is the typical transmission style lecture with occasional cookbook verification laboratory exercises, a common feature of large section undergraduate science and engineering courses. In addition, the often held perception that doing science is simply the "Scientific Method" as espoused in major textbooks results in an over simplification of the nature of research that it is a static, linear process (Windschitl, Thompson, & Braaten, 2008) and distracts teachers and students from "productive inquiry" (Tang, Coffey, Elby, & Levin, 2010).
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISBN: 9781138901049, 1138901040, 9781138901032, 1138901032
DOI: 10.4324/9781315700328-8
Titel-ID: cdi_informaworld_taylorfrancisbooks_10_4324_9781315700328_8_version2
Format

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX