Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 22 von 34

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Response 2: Improving Learning about Systems Requires Designing for Change in Educational Systems
Ist Teil von
  • Reconceptualizing Stem Education, 2016, p.81-98
Auflage
1
Ort / Verlag
Routledge
Erscheinungsjahr
2016
Link zum Volltext
Quelle
Alma/SFX Local Collection
Beschreibungen/Notizen
  • In recent years, a wide variety of consensus reports published by the National Academies and other groups have based their recommendations on a growing body of research on how people learn in the disciplines (NRC, 2007, 2009, 2012). In science and engineering education, the new Framework for K-12 Science Education (NRC, 2012) drew not only on findings from the learning sciences, it also drew upon empirically grounded conceptions of science and engineering practices developed within science studies. The Framework's vision of scientific and engineering practices and the development of scientific understanding is also reflected in the Next Generation Science Standards: By states, for states (NGSS Lead States, 2013), which are now being adopted by several states across the country.
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISBN: 9781138901049, 1138901040, 9781138901032, 1138901032
DOI: 10.4324/9781315700328-6
Titel-ID: cdi_informaworld_taylorfrancisbooks_10_4324_9781315700328_6_version2
Format

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX