Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 10 von 35
Reconceptualizing Stem Education, 2016, p.232-236
1, 2016

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Response 1: Views from Above and Below: Access to Science Education
Ist Teil von
  • Reconceptualizing Stem Education, 2016, p.232-236
Auflage
1
Ort / Verlag
Routledge
Erscheinungsjahr
2016
Link zum Volltext
Quelle
Alma/SFX Local Collection
Beschreibungen/Notizen
  • The chapters by Osborne and by Biddle and Schafft (this volume) provide analytical lenses for viewing student opportunity to engage in science. Osborne's chapter provides a view "from 30,000 feet," articulating an intellectual framework for international standards and assessments, whereas the Biddle and Schafft chapter describes anthropologic work "on the ground," (i.e., the highly localized experience of contemporary boomtowns in the Pennsylvania's Marcellus Shale region of the United States and the challenges it raises for K-12 science educators).
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISBN: 9781138901049, 1138901040, 9781138901032, 1138901032
DOI: 10.4324/9781315700328-20
Titel-ID: cdi_informaworld_taylorfrancisbooks_10_4324_9781315700328_20_version2
Format

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX