Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 6 von 23

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Reflections from a/r/tography: Perspectives to review creative activities with special needs children
Ist Teil von
  • Dance, Access and Inclusion, 2018, p.85-92
Auflage
1
Ort / Verlag
Routledge
Erscheinungsjahr
2018
Link zum Volltext
Quelle
Alma/SFX Local Collection
Beschreibungen/Notizen
  • Working with fifteen special-needs children the researchers highlight participants’ experiences and objective thoughts on, for example, the spatiality and motility of the body to investigate how these children are facilitated to develop and learn in their own way. Through the methodology of a/r/tography and the theoretical concept of Merleau-Ponty’s ‘Phenomenology of Perception’ (2002), this chapter shares arts-based action research processes and reflections that were incorporated in an arts integration teaching programme.
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISBN: 1138674079, 1138674087, 9781138674080, 9781138674073
DOI: 10.4324/9781315561516-18
Titel-ID: cdi_informaworld_taylorfrancisbooks_10_4324_9781315561516_18_version2
Format

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX