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Symbols
Brand Psychology, 2024, Vol.1, p.188-189
1, 2024

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Symbols
Ist Teil von
  • Brand Psychology, 2024, Vol.1, p.188-189
Auflage
1
Ort / Verlag
Routledge
Erscheinungsjahr
2024
Link zum Volltext
Quelle
Alma/SFX Local Collection
Beschreibungen/Notizen
  • We rely on symbols to communicate ideas we hold dear. In Levy's ∗ words, we are indeed "consuming symbols" for reasons that far transcend the utilitarian. The self-brand relationship we explored in Chapter 5 hinges on multiple brand touchpoints. Every interaction we have with a brand is a new opportunity to reinforce or dilute our associations, making brand positioning an ongoing project.
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISBN: 1032373725, 9781032373720, 1032373768, 9781032373768
DOI: 10.4324/9781003336693-13
Titel-ID: cdi_informaworld_taylorfrancisbooks_10_4324_9781003336693_13_version2
Format

Weiterführende Literatur

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