Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Mentoring
On Becoming an Effective Teacher, 2014, p.188-193
2014

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Mentoring
Ist Teil von
  • On Becoming an Effective Teacher, 2014, p.188-193
Ort / Verlag
Routledge
Erscheinungsjahr
2014
Link zum Volltext
Quelle
Alma/SFX Local Collection
Beschreibungen/Notizen
  • In particular, women entering professional career fi elds need mentors. Studies of successful women reveal that they often had several mentors (usually men) and that they, in turn, became mentors for several protégés (usually women).2 There appears to be an interesting multiplier effect in mentorship. Those who have them tend to perpetuate the concept by becoming mentors. Certainly, this has important implications for education and all professions.
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISBN: 9780415816984, 0415816971, 9780415816977, 041581698X
DOI: 10.4324/9780203725672-29
Titel-ID: cdi_informaworld_taylorfrancisbooks_10_4324_9780203725672_29_version2
Format

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX