Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 11 von 995
Communication Teacher, 2024, Vol.38 (2), p.105-110
2024

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Birds are not real: Exploring the Toulmin model of argumentation
Ist Teil von
  • Communication Teacher, 2024, Vol.38 (2), p.105-110
Ort / Verlag
Routledge
Erscheinungsjahr
2024
Link zum Volltext
Quelle
Taylor & Francis
Beschreibungen/Notizen
  • This activity aims to assist students with persuasive tactics for argumentative speeches. The activity involves students creating an argumentative speech to defend a hot-take assertion chosen from a list provided by the instructor. In small groups, students will craft an argument supporting their hot-take assertion and present it to the class. During debrief, students will assess the strength of arguments and how to persuade audiences better for their assignment. Foundational Communications, Public Speaking, Argumentation and Debate, Face-to-Face, Online, Basic Course Appropriate. After completing this activity students will (1) identify the aspects of the Toulmin method in an argument, (2) be able to craft sound arguments meant for persuasion, and (3) be able to evaluate arguments posted by peers.
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISSN: 1740-4622
eISSN: 1740-4630
DOI: 10.1080/17404622.2023.2300702
Titel-ID: cdi_informaworld_taylorfrancis_310_1080_17404622_2023_2300702
Format

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX