Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 24 von 204
2018 Joint 10th International Conference on Soft Computing and Intelligent Systems (SCIS) and 19th International Symposium on Advanced Intelligent Systems (ISIS), 2018, p.626-631
2018
Volltextzugriff (PDF)

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Consistency Assessment between Diploma Policy and Curriculum Policy using Character-Level CNN
Ist Teil von
  • 2018 Joint 10th International Conference on Soft Computing and Intelligent Systems (SCIS) and 19th International Symposium on Advanced Intelligent Systems (ISIS), 2018, p.626-631
Ort / Verlag
IEEE
Erscheinungsjahr
2018
Quelle
IEEE Electronic Library Online
Beschreibungen/Notizen
  • It is necessary to handle an enormous amount of electronic text data in public institutions in this Big Data Era. Therefore, a support system using information technology is desired. In this paper, we will consider the preliminary system using character-level convolutional neural networks to judge the consistency between two official documents; diploma policy and curriculum policy for education program of university.
Sprache
Englisch
Identifikatoren
DOI: 10.1109/SCIS-ISIS.2018.00106
Titel-ID: cdi_ieee_primary_8716160

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX