Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 5 von 6
2016 IEEE 16th International Conference on Advanced Learning Technologies (ICALT), 2016, p.478-482
2016
Volltextzugriff (PDF)

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
A Systemic Analysis of Making in Elementary Schools: Understanding Making for Children through Activity Theory
Ist Teil von
  • 2016 IEEE 16th International Conference on Advanced Learning Technologies (ICALT), 2016, p.478-482
Ort / Verlag
IEEE
Erscheinungsjahr
2016
Quelle
IEL
Beschreibungen/Notizen
  • Based on an intensive semester-long study of designing and implementing curriculum-based Maker activities in 6 classes, this paper presents themes derived from a qualitative analysis of experience data using the framework of Activity Theory. Insights generated contribute to the understanding of the integration of Making into elementary schools at a systemic level.
Sprache
Englisch
Identifikatoren
eISSN: 2161-377X
DOI: 10.1109/ICALT.2016.11
Titel-ID: cdi_ieee_primary_7757028

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX