Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 22 von 156

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Crowdsourcing Environments in E-Learning Scenario: A Classification Based on Educational and Collaboration Criteria
Ist Teil von
  • 2013 IEEE International Conference on Systems, Man, and Cybernetics, 2013, p.687-692
Ort / Verlag
IEEE
Erscheinungsjahr
2013
Link zum Volltext
Quelle
IEEE Electronic Library (IEL)
Beschreibungen/Notizen
  • Recent crowd sourcing tools are changing the Education. However, each tool has a specific approach, business model and e-Learning goals. Due the increasing contribution of crowd sourcing in the e-Learning process, it has become important to study it and map the challenges intrinsic to this activity. This work discusses and classifies several crowd sourcing e-Learning tools that can be found in the Internet. We defined and used eleven dimensions to classify the 22 tools found, ranging from online Universities to marketplaces for online courses. The work contributions are: provide the first map the crowd sourcing tools and a framework for classify the future tools.
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISSN: 1062-922X
eISSN: 2577-1655
DOI: 10.1109/SMC.2013.122
Titel-ID: cdi_ieee_primary_6721875

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX