Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 3 von 21
2012 IEEE 12th International Conference on Advanced Learning Technologies, 2012, p.613-617
2012
Volltextzugriff (PDF)

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Using "Learning Video Portfolio" to Enhance Students' Metacognition in Authentic Learning
Ist Teil von
  • 2012 IEEE 12th International Conference on Advanced Learning Technologies, 2012, p.613-617
Ort / Verlag
IEEE
Erscheinungsjahr
2012
Quelle
IEEE Xplore
Beschreibungen/Notizen
  • This study used learning video portfolio to improve student's metacognition through actual learning. LVP lets students have the opportunity to review and self-assess: learning through imitation, self-monitoring, teacher assessment, expert reference system, and the whole concept allowing students to upgrade and enhance metacognition. We held an experiment to verify the effectiveness of this system and the results show that LVP can effectively enhance the Comprehension monitor and Evaluation.
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISBN: 9781467316422, 1467316423
ISSN: 2161-3761
eISSN: 2161-377X
DOI: 10.1109/ICALT.2012.126
Titel-ID: cdi_ieee_primary_6268191

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX