Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 24 von 29
Seventh IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies (ICALT 2007), 2007, p.901-902
2007
Volltextzugriff (PDF)

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Interaction analysis to design distributed learning environment
Ist Teil von
  • Seventh IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies (ICALT 2007), 2007, p.901-902
Ort / Verlag
IEEE
Erscheinungsjahr
2007
Quelle
IEEE Xplore
Beschreibungen/Notizen
  • This article describes the case studies (CS) and problem-based learning (PBL) approaches in multicultural learning contexts. The conceptual model presented here exposes and discusses about the importance of representing and expressing practical concerns, when teachers attempt to adopt constructivist approach. Within this conceptual model, the juxtaposition of two systems, learner system and designer/teacher system are discussed. The framework represented by the conceptual model is used to express and direct some recommendations for design and to emphasize on the relationship between technological effects and benefits, and the interaction as a space of expression and dynamic of exchange.
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISBN: 9780769529165, 076952916X
ISSN: 2161-3761
eISSN: 2161-377X
DOI: 10.1109/ICALT.2007.169
Titel-ID: cdi_ieee_primary_4281190

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX