Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 6 von 13

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Analysis of methodological presumptions for optimisation of marketing programmes/Rinkodaros programu optimizavimo metodiniu prielaidu analize
Ist Teil von
  • Verslas: teorija ir praktika, 2013-06, Vol.14 (2), p.103
Ort / Verlag
Vilnius Gediminas Technical University
Erscheinungsjahr
2013
Quelle
Business Source Ultimate【Trial: -2024/12/31】【Remote access available】
Beschreibungen/Notizen
  • Atlikta pastarojo desimtmecio rinkodaros programu optimizavimo tyrimu analize. Tyreju pasiulyti sios paskirties metodai ir modeliai, juos taikant gauti eksperimentinio modeliavimo rezultatai, viena vertus, neatitinka siandienes rinkodaros reikmiu ir negali buti tiesiogiai panaudoti praktikoje, kita vertus, vertintini kaip reiksminga metodine tyrimu pletros baze.
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISSN: 1648-0627
DOI: 10.3846/btp.2013.12
Titel-ID: cdi_gale_infotracmisc_A338117851
Format

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX