Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 24 von 26

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Meeting the Need for K-8 Teachers for Classrooms with Culturally and Linguistically Diverse Students: The Promise and Challenge of Early Field Experiences
Ist Teil von
  • Teacher education quarterly (Claremont, Calif.), 2009-10, Vol.36 (4), p.119-140
Ort / Verlag
San Francisco: California Council on Teacher Education
Erscheinungsjahr
2009
Quelle
Alma/SFX Local Collection
Beschreibungen/Notizen
  • According to data from a joint survey by the American Association of Colleges of Teacher Education (AACTE) and NCATE, 77% of elementary and 70% of secondary teacher preparation programs require a field experience during the early college years (AACTE/ NCATE Joint Data Collection System Clinical and Field Experience Survey, as cited in Huling, Raffeld & Salinas, 1998). [...] we close with the following quote from one of our participants that affirms how important and transformative early field experiences can be:

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX