Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 5 von 11
Journal of Nursing Education, 2002, Vol.41 (11), p.507
2002

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Effects of Gaming on Nursing Students' Knowledge of Pediatric Cardiovascular Dysfunction
Ist Teil von
  • Journal of Nursing Education, 2002, Vol.41 (11), p.507
Erscheinungsjahr
2002
Link zum Volltext
Quelle
ERIC
Beschreibungen/Notizen
  • In a class on pediatric cardiovascular dysfunction, 43 nursing students were taught via lecture/discussion; a treatment group of 42 also played a "Jeopardy"-style game. Posttest scores were higher than pretest scores for both groups. The treatment group answered 94% correctly and the comparison group 85%. (SK)
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISSN: 0022-3158
Titel-ID: cdi_eric_primary_EJ656814

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX