Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Rounding out the Vision for Geography Education's Future: Integrating Perspectives of Early Career Scholars in Geography Education
Ist Teil von
  • Journal of geography (Houston), 2022-07, Vol.121 (4), p.119-124
Ort / Verlag
Indiana: Routledge
Erscheinungsjahr
2022
Link zum Volltext
Quelle
ERIC
Beschreibungen/Notizen
  • The voice and perspective of early career scholars are particularly important in geography education, a subfield that has traditionally been small and is rapidly becoming smaller due to the retirements of prominent scholars. This research surveys and discusses these early career scholars' vision for the future of geography education, in light of a rapidly changing context for geography and education alike. We categorize respondents' research agendas and aspirations into three progress variables and then ultimately discuss pathways for the future, including challenges and research opportunities.

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX