Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 22 von 19466
Phi Delta Kappan, 2021-04, Vol.102 (7), p.8-13
2021

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
A new day for education research and practice
Ist Teil von
  • Phi Delta Kappan, 2021-04, Vol.102 (7), p.8-13
Ort / Verlag
Los Angeles, CA: Sage Publications, Inc
Erscheinungsjahr
2021
Link zum Volltext
Quelle
Alma/SFX Local Collection
Beschreibungen/Notizen
  • After decades of frustration that education research is irrelevant to practice and that educators do not use research to inform their work, there is reason to believe that the relationship between research and practice is improving. Elizabeth Farley-Ripple describes the how the conversation about research and practice is becoming broader, how stakeholders on all sides are becoming more aware of complexities, how brokers are helping researchers and practitioners connect with each other, and how researchers are making practitioners a more integral part of their work.
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISSN: 0031-7217
eISSN: 1940-6487
DOI: 10.1177/00317217211007331
Titel-ID: cdi_eric_primary_EJ1291062

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX