Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 2 von 16

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Moving Forward After COVID‑19: New Directions for Teaching and Course Design in Higher Education
Ist Teil von
  • Revue internationale des technologies en pédagogie universitaire, 2023, Vol.20 (2), p.68-85
Ort / Verlag
CRIFPE
Erscheinungsjahr
2023
Quelle
EZB Free E-Journals
Beschreibungen/Notizen
  • This study identifies course design practices and evaluation strategies that promote high-quality, equitable, and inclusive education in hybrid or online modalities, and that consider student well-being and mental health, for the post-pandemic era. Our data set consisted of an integrative literature review, interviews with instructors, and focus groups with teaching and learning centre representatives from five countries: Canada, the United States, the United Kingdom, France, and Lebanon. The study informs instructors’ professional development, recommends concrete course design elements that promote equitable education, and shares innovative pedagogical practices for digital contexts.
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISSN: 1708-7570
eISSN: 1708-7570
DOI: 10.18162/ritpu-2023-v20n2-07
Titel-ID: cdi_doaj_primary_oai_doaj_org_article_fe5428eba01946ca86b2ba25fc0ec4b6
Format

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX