Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 8 von 35

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
The Teaching Design and Application of Online - Offline Hybrid Curriculum under the Influence of the Novel Coronavirus Pneumonia Epidemic
Ist Teil von
  • E3S Web of Conferences, 2021, Vol.245, p.3065
Ort / Verlag
Les Ulis: EDP Sciences
Erscheinungsjahr
2021
Link zum Volltext
Quelle
Free E-Journal (出版社公開部分のみ)
Beschreibungen/Notizen
  • This paper analyzes the differences between online and offline courses in teaching organization, course content and practice, as well as the differences between hybrid teaching and hybrid courses in concept and emphasis. This paper puts forward the basic principles and requirements of hybrid courses teaching design, and discusses the key points and application scenarios of hybrid courses teaching design from three aspects: teaching objectives, teaching elements and teaching activities. And the key issues that need to be figured out are explained.
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISSN: 2267-1242, 2555-0403
eISSN: 2267-1242
DOI: 10.1051/e3sconf/202124503065
Titel-ID: cdi_doaj_primary_oai_doaj_org_article_ab07d73980ba4122b7c5a32799065c73
Format
Schlagworte
Coronaviruses, Curricula, Design, Epidemics

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX