Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Bellaterra : journal of teaching & learning language & literature, 2024-03, Vol.17 (1), p.e1342
2024
Volltextzugriff (PDF)

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Editor’s note: Unveiling the Pedagogical Advantages of Linguistic Landscapes: Insights from Secondary School Students, Teachers, and Field Experts
Ist Teil von
  • Bellaterra : journal of teaching & learning language & literature, 2024-03, Vol.17 (1), p.e1342
Ort / Verlag
Universitat Autònoma de Barcelona
Erscheinungsjahr
2024
Quelle
Elektronische Zeitschriftenbibliothek (Open access)
Beschreibungen/Notizen
  • This monograph extends an invitation for the continued exploration of Linguistic Landscape (LL) as a valuable instrument in secondary and higher education classrooms. The research presented here underscores the benefits of LL in both foreign language and global citizen education (GCE) settings. This volume comprises a collection of five articles that delve into the utilization of LL as an educational tool, along with an interview featuring four LL experts. The articles within this collection offer diverse perspectives stemming from various educational contexts, including secondary school students, in-service secondary school teachers, and university lecturers.
Sprache
Englisch; Katalanisch
Identifikatoren
ISSN: 2013-6196
eISSN: 2013-6196
DOI: 10.5565/rev/jtl3.1342
Titel-ID: cdi_doaj_primary_oai_doaj_org_article_77c1889bc1df4678be35346801f9f367

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX