Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 5 von 28380

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Using cognitive complexity analysis for the grading and sequencing of isiXhosa tasks in the curriculum design of a communication course for education students
Ist Teil von
  • Per linguam : a journal of language learning, 2011-01, Vol.27 (1), p.11-27
Ort / Verlag
University of Stellenbosch
Erscheinungsjahr
2011
Link zum Volltext
Quelle
EZB Electronic Journals Library
Beschreibungen/Notizen
  • This article investigates the use of cognitive complexity analysis to inform the grading and sequencing of tasks for the purposes of curriculum design of a specific purposes isiXhosa course for student teachers. Two frameworks of cognitive complexity, that of Skehan and Robinson, are discussed, after which two communication tasks are analysed in terms of Robinson's framework.
Sprache
Englisch; Afrikaans
Identifikatoren
ISSN: 0259-2312
eISSN: 2224-0012
DOI: 10.5785/27-1-95
Titel-ID: cdi_doaj_primary_oai_doaj_org_article_664bfe45eb474995806eccf4e52e20cb
Format

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX