Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 3 von 15

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
LA TUTORÍA ELECTRÓNICA APLICADA EN LOS PROYECTOS DE INVESTIGACIÓN EN SALUD/(APPLIED ELECTRONIC TUTORING FOR HEALTH RESEARCH PROJECTS)
Ist Teil von
  • Revista iberoamericana de educación a distancia, 2009-06, Vol.12 (1), p.79-93
Ort / Verlag
Madrid: Universidad Nacional de Educacion a Distancia (UNED)
Erscheinungsjahr
2009
Link zum Volltext
Quelle
EZB Free E-Journals
Beschreibungen/Notizen
  • A pre-experimental field study was conducted to determine how well electronic tutoring improved teacher-student interaction in a group of 30 students enrolled in a course on Health Research. The results indicated that the method of electronic tutoring contributed to an improvement in the quality of the research projects, as well as in the interaction between the professor and the students. Additionally, the method was well-received by the students, motivating them in the development of their projects. [PUBLICATION ABSTRACT]
Sprache
Spanisch; Englisch
Identifikatoren
ISSN: 1138-2783
eISSN: 1390-3306
DOI: 10.5944/ried.1.12.922
Titel-ID: cdi_doaj_primary_oai_doaj_org_article_5dce6ac5e2554452a41d43b8ac6aa225

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX