Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 25 von 245
Higher education quarterly, 2014, Vol.68 (2), p.187-209
2014
Volltextzugriff (PDF)

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Robbins and advanced further education
Ist Teil von
  • Higher education quarterly, 2014, Vol.68 (2), p.187-209
Erscheinungsjahr
2014
Quelle
Wiley-Blackwell Journals
Beschreibungen/Notizen
  • In appraising existing patterns and assessing future needs, the Robbins inquiry broke new ground in treating British higher education as a system. In so doing, it went beyond its terms of reference to consider the situation of part-time higher education. This brought into view the scale, scope and character of provision and participation in the further education sector of higher education. While the need to focus its thinking and recommendations on full-time courses was never in doubt, the inquiry insisted that central policy decisions take account of all sectors of higher education and that sources of evidence be comprehensive in range and reach.(HRK / Abstract übernommen).
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISSN: 0263-9769, 0951-5224
eISSN: 1468-2273
DOI: 10.1111/hequ.12053
Titel-ID: cdi_dipf_primary_1044808

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX