Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 16 von 139
Pharmacy education : an international journal for pharmaceutical education, 2020-09, Vol.20 (2), p.52-53
2020
Volltextzugriff (PDF)

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
The accelerated use of online learning during the COVID-19 pandemic: Innovation in teaching delivery or learning technology
Ist Teil von
  • Pharmacy education : an international journal for pharmaceutical education, 2020-09, Vol.20 (2), p.52-53
Erscheinungsjahr
2020
Quelle
EZB Electronic Journals Library
Beschreibungen/Notizen
  • Most higher education institutions were not ready for online learning in the early days of the COVID-19 pandemic. The School of Pharmacy Bandung Institute of Technology usually ran online learning for no more than 5% of the total courses (subjects) offered to students. The pandemic has forced learning activities to be delivered online for almost all subjects. For the next semester (autumn 2020) facilities and teaching materials for online learning need to be improved to satisfy stake holders, and to reach equal learning outcomes for students.
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISSN: 1560-2214
eISSN: 1477-2701
DOI: 10.46542/pe.2020.202.5253
Titel-ID: cdi_crossref_primary_10_46542_pe_2020_202_5253
Format

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX