Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 21 von 605

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
A Factor Structure for Social and Personal Development Outcomes in College
Ist Teil von
  • NASPA journal, 1997-04, Vol.34 (3)
Erscheinungsjahr
1997
Link zum Volltext
Quelle
Alma/SFX Local Collection
Beschreibungen/Notizen
  • The issues of accountability and increased public concern have contributed to widespread institutional self-examination and to a greater emphasis placed on assessing the impact of college attendance. This study focuses on 36 items in the ACT College Outcomes Survey to identify specific areas of personal and social gain where students percieved colleges to have the greatest impact. Identification of these general constructs provides guidance for college administrators and faculty members on areas where the colleges can focus their attention to achieve their greatest impact.
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISSN: 1559-5455
eISSN: 1559-5455
DOI: 10.2202/0027-6014.1018
Titel-ID: cdi_crossref_primary_10_2202_0027_6014_1018
Format

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX