Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 6 von 1474
Journal of educational computing research, 1997-01, Vol.17 (4), p.385-395
1997
Volltextzugriff (PDF)

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Barriers to the Effective Use of Technology in Education: Current Status
Ist Teil von
  • Journal of educational computing research, 1997-01, Vol.17 (4), p.385-395
Erscheinungsjahr
1997
Quelle
ERIC
Beschreibungen/Notizen
  • While the number of computers in the classroom continues to increase and tremendous support for technology integration exists in government, business, and academia, a major discrepancy exists between the level of technology use expected of educators and the actual use and integration of technology in the classroom. This article examines barriers that impede the effective use of technology in education. (Author)
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISSN: 0735-6331
eISSN: 1541-4140
DOI: 10.2190/C770-AWA1-CMQR-YTYV
Titel-ID: cdi_crossref_primary_10_2190_C770_AWA1_CMQR_YTYV

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX