Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 22 von 82
A Topical History of JMR
Journal of marketing research, 2014-02, Vol.51 (1), p.84-91
2014
Volltextzugriff (PDF)

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
A Topical History of JMR
Ist Teil von
  • Journal of marketing research, 2014-02, Vol.51 (1), p.84-91
Ort / Verlag
Sage Publications, Inc
Erscheinungsjahr
2014
Quelle
Alma/SFX Local Collection
Beschreibungen/Notizen
  • Using subject indexes and text mining of author abstracts, the authors track the evolution of content in Journal of Marketing Research since its inception 50 years ago. These data reveal that the journal has expanded beyond its initial emphasis on marketing research methods and advertising to increase its coverage of other substantive topics and consumer behavior. Moreover, a joint space of topics and editors reveals that editorial orientations appear largely evolutionary rather than revolutionary and that a major shift in journal coverage occurs at the time Marketing Science began publication. The authors conclude their analysis with several policy recommendations.
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISSN: 0022-2437
eISSN: 1547-7193
DOI: 10.1509/jmr.51.1.02
Titel-ID: cdi_crossref_primary_10_1509_jmr_51_1_02
Format

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX