Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
The Journal of legal studies education, 2024-12, Vol.41 (1), p.49-71
Erscheinungsjahr
2024
Link zum Volltext
Quelle
Wiley Online Library
Beschreibungen/Notizen
While it is important to research the negative impact of generative artificial intelligence on academic integrity, academics should focus most of their efforts on the opportunities these technologies present for improving pedagogical practices. In this note, I attempt to flip the narrative from one of fear to one of opportunity. I suggest that academics should research the use of generative AI to improve teaching effectiveness and efficiency. I offer various practical suggestions on how these tools can be used to advance pedagogical practices, with specific business law examples.
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISSN: 0896-5811
eISSN: 1744-1722
DOI: 10.1111/jlse.12146
Titel-ID: cdi_crossref_primary_10_1111_jlse_12146
Format
–
Weiterführende Literatur
Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX