Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 19 von 106
The Journal of services marketing, 1997-02, Vol.11 (1), p.39-52
1997
Volltextzugriff (PDF)

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Consumer evaluations of fast-food services: a cross-national comparison
Ist Teil von
  • The Journal of services marketing, 1997-02, Vol.11 (1), p.39-52
Ort / Verlag
Santa Barbara: MCB UP Ltd
Erscheinungsjahr
1997
Quelle
Alma/SFX Local Collection
Beschreibungen/Notizen
  • A growing number of US fast-food franchises are expanding operations to overseas markets. Critical to the success of these service firms is an understanding of the way consumers in foreign markets evaluate their services. Reports the findings of a study that examined and compared the expectations and perceptions of US customers with those of South Korean clients about an international fast-food chain. Reveals several important differences between the two groups of customers. Discusses the implications of the results for US fast-food companies in international markets.
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISSN: 0887-6045
eISSN: 2054-1651
DOI: 10.1108/08876049710158358
Titel-ID: cdi_crossref_primary_10_1108_08876049710158358

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX