Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 6 von 1883
Perspectives (Association of University Administrators (U.K.)), 2018-04, Vol.22 (2), p.49-57
2018
Volltextzugriff (PDF)

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
An initial analysis and reflection of the metrics used in the Teaching Excellence Framework in the UK
Ist Teil von
  • Perspectives (Association of University Administrators (U.K.)), 2018-04, Vol.22 (2), p.49-57
Ort / Verlag
London: Routledge
Erscheinungsjahr
2018
Quelle
Taylor & Francis Journals Auto-Holdings Collection
Beschreibungen/Notizen
  • In this paper, we look at the results from the recent Teaching Excellence Framework (2017), which were made publicly available in June 2017. We offer some initial analysis and commentary, look at the primary reasons for providers being awarded Bronze, Silver and Gold, and look at some providers close to the borderline for their award. We demonstrate that the provider submissions, a narrative document prepared to accompany the submission would have had a significant effect upon the award bestowed.
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISSN: 1360-3108
eISSN: 1460-7018
DOI: 10.1080/13603108.2017.1409669
Titel-ID: cdi_crossref_primary_10_1080_13603108_2017_1409669

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX