Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 6 von 99
Technical communication quarterly, 2022-10, Vol.31 (4), p.385-400
2022
Volltextzugriff (PDF)

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
When Extension and Rhetorical Engagement Meet: Framing Public Audiences for Agricultural Science Communication
Ist Teil von
  • Technical communication quarterly, 2022-10, Vol.31 (4), p.385-400
Ort / Verlag
Oxford: Routledge
Erscheinungsjahr
2022
Quelle
Taylor & Francis
Beschreibungen/Notizen
  • This article reports from a qualitative case study exploring how a team of agricultural scientists framed their nonscientific audiences for science communication. Our results indicate communication audiences and strategies were shaped by state extension systems. As a result, we argue that technical communicators can contribute to agricultural science communication teams by modeling rhetorically engaged communication and building capacity for audiences overlooked by extension models most focused on economic impact.
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISSN: 1057-2252
eISSN: 1542-7625
DOI: 10.1080/10572252.2022.2034974
Titel-ID: cdi_crossref_primary_10_1080_10572252_2022_2034974

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX