Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 11 von 202
The Educational forum (West Lafayette, Ind.), 2012-07, Vol.76 (3), p.344-355
2012
Volltextzugriff (PDF)

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Students Promoted Despite Test Failure
Ist Teil von
  • The Educational forum (West Lafayette, Ind.), 2012-07, Vol.76 (3), p.344-355
Ort / Verlag
West Lafayette: Taylor & Francis Group
Erscheinungsjahr
2012
Quelle
Taylor & Francis Journals Auto-Holdings Collection
Beschreibungen/Notizen
  • No Child Left Behind (NCLB) dictates students in Grades 3, 5, and 8 pass state tests to be promoted. Accordingly, most state education codes require students to pass reading and math exams for promotion. The majority of those who fail, however, appear to be promoted anyway. This article addresses core questions concerning the paradigm under which NCLB operates, what it means to promote or retain a student, and the consequences of these actions.

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX