Am Donnerstag, den 15.8. kann es zwischen 16 und 18 Uhr aufgrund von Wartungsarbeiten des ZIM zu Einschränkungen bei der Katalognutzung kommen.
Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 2 von 97
Procedia, social and behavioral sciences, 2015-12, Vol.213, p.918-924
2015
Volltextzugriff (PDF)

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Internationalization Model Revisited: E-marketing Approach
Ist Teil von
  • Procedia, social and behavioral sciences, 2015-12, Vol.213, p.918-924
Ort / Verlag
Elsevier Ltd
Erscheinungsjahr
2015
Quelle
ScienceDirect Journals (5 years ago - present)
Beschreibungen/Notizen
  • Widely used internationalization theories (e.g. Uppsala model) unfortunately do not explain phenomenon of accelerated and rapid internationalization. E-marketing role in the process of firms’ business expansion outside the national boarders has not been evaluated. As the Internet, ICT and e-marketing provided new opportunities for developing business abroad, internationalization model has to be adapted to accommodate a changed environment (Becker, 2012). The aim of the paper is to propose a revisited conceptual internationalization model from e-marketing perspective. The designed conceptual internationalization model integrates revisited internationalization antecedents – information availability and usage, international mindset, international business networks and communication interactivity - and e-marketing strategy and tactics perspective leading to internationalization process success.
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISSN: 1877-0428
eISSN: 1877-0428
DOI: 10.1016/j.sbspro.2015.11.505
Titel-ID: cdi_crossref_primary_10_1016_j_sbspro_2015_11_505

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX