Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 5 von 11
Procedia, social and behavioral sciences, 2014-08, Vol.142, p.679-683
2014

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Educational Policy in Romania. Principles and Functionality in Initial and Continuing Teacher Training
Ist Teil von
  • Procedia, social and behavioral sciences, 2014-08, Vol.142, p.679-683
Ort / Verlag
Elsevier Ltd
Erscheinungsjahr
2014
Link zum Volltext
Quelle
Free E-Journal (出版社公開部分のみ)
Beschreibungen/Notizen
  • The present paper discusses the concept of educational policy, its levels and stages of implementation. We argue that the national educational policies should be characterized by consistency, coherence and continuity at all the levels of its development. We focused on the impact the educational policies have on the initial and continuing teacher training field. The opinions of students in Educational sciences and future teachers were analysed in a qualitative approach.
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISSN: 1877-0428
eISSN: 1877-0428
DOI: 10.1016/j.sbspro.2014.07.597
Titel-ID: cdi_crossref_primary_10_1016_j_sbspro_2014_07_597

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX