Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 19 von 23

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Corrigendum to “The influence of lexical features on teacher judgements of ESL argumentative essays” [Assess. Writ. 39 (2019) 50–63]
Ist Teil von
  • Assessing writing, 2020-01, Vol.43, p.100448, Article 100448
Ort / Verlag
Elsevier Inc
Erscheinungsjahr
2020
Link zum Volltext
Quelle
Elsevier ScienceDirect Journals
Beschreibungen/Notizen
  • The authors discovered a number of minor inaccuracies on pp. 58–59 of this article. However, they do not affect any of the main claims regarding the influence of lexical features on text assessment made in that study. In this note, we provide a corrected proof of the inaccuracies (marked in bold). The authors would like to apologize for any inconvenience caused.
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISSN: 1075-2935
eISSN: 1873-5916
DOI: 10.1016/j.asw.2020.100448
Titel-ID: cdi_crossref_primary_10_1016_j_asw_2020_100448
Format

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX