Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 5 von 5
Z Teorii i Praktyki Dydaktycznej Języka Polskiego, 2017 (26), p.303-308
2017
Volltextzugriff (PDF)

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
O rozważaniach Haliny Wiśniewskiej na temat edukacji polonistycznej w szkole
Ist Teil von
  • Z Teorii i Praktyki Dydaktycznej Języka Polskiego, 2017 (26), p.303-308
Ort / Verlag
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Erscheinungsjahr
2017
Quelle
EZB Electronic Journals Library
Beschreibungen/Notizen
  • The aim of the review article is to present and discuss the work by H. Wiśniewska „Around Polish education at school. Theory and practice”, edited by M. Karwatowska and L. Tymiakin. The presentation of the composition of the volume and the scope of the referenced content has become the basis for distinguishing the areas that complement and organize the current state of research related to broadly understood education, language education and linguistic competence of students. The presentation of the outline of the issues undertaken by the author also allows us to realize that Polish language education is multi‑disciplinary in terms of linguistics and culture.
Sprache
Polnisch
Identifikatoren
ISSN: 0208-5011
eISSN: 2353-9577
Titel-ID: cdi_ceeol_journals_681454

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX