Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 11 von 760
Pedagogika (Vilnius, Lithuania), 2004 (70), p.121-126
2004

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Programavimas šiuolaikiniame informatikos mokyme
Ist Teil von
  • Pedagogika (Vilnius, Lithuania), 2004 (70), p.121-126
Ort / Verlag
Vytauto Didžiojo Universitetas Švietimo akademija
Erscheinungsjahr
2004
Link zum Volltext
Quelle
EZB Free E-Journals
Beschreibungen/Notizen
  • The rapid changes of the computer science (CS) subject have a profound effect on computer science education, affecting both the content and pedagogy. International CS organisations renew recommendations to CS curricula from time to time. CC2001 (Computer Science Curriculum 200!) of the Association for Computing Machinery is the basis for the nearest future curricula of the subject. Technological changes have increased the importance of many curricular topics. One of the topics is object-oriented programming. The paper deals with the problems of teaching object-oriented programming and presents the results of investigations on pedagogical university students' point of view on the subject and on innovations of learning object programming.
Sprache
Litauisch
Identifikatoren
ISSN: 1392-0340
eISSN: 2029-0551
Titel-ID: cdi_ceeol_journals_13520
Format
Schlagworte
Education

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX