Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 6 von 107
1, 2022
Volltextzugriff (PDF)

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
The History of Public Relations in China
Auflage
1
Ort / Verlag
Singapore: Springer
Erscheinungsjahr
2022
Quelle
Alma/SFX Local Collection
Beschreibungen/Notizen
  • This book is the first on the history of Chinese public relations, and has been selected as one of the "40 representative books for 40 years of public relations in China" by the Public Relations Society of China. In four chapters, it systematically reviews and analyzes the trajectory and evolution of public relations in China from the very start - when the "reform and opening" policy was adopted in 1978 - to the present.The book will help both established and new scholars and practitioners in the field to understand the changing nature of public relations in China. It offers a unique perspective by placing the discussion of the development of public relations in the general context of the changes and development of China as a whole, and in relation to the changing status of public relations around the world. Accordingly, readers will not only gain a more in-depth understanding of the history of the field, but also of the political, economic, societal, cultural and scientific development of China in modern times.
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISBN: 9811940924, 9789811940927
DOI: 10.1007/978-981-19-4093-4
Titel-ID: cdi_askewsholts_vlebooks_9789811940934

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX