Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 18 von 192

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
The Process of Business Model Innovation: An Empirical Exploration
Auflage
1
Ort / Verlag
Wiesbaden: Springer Vieweg. in Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH
Erscheinungsjahr
2015
Link zum Volltext
Quelle
Alma/SFX Local Collection
Beschreibungen/Notizen
  • Georg Stampfl explores in detail the nature of business model innovation processes in established companies from the organizational and the individual perspective. He outlines when and why the process of business model innovation is started, how the process of business model innovation unfolds and what contributes to or inhibits success. Moreover, the author investigates how individuals discover new business models and how innovation teams collaborate in business model innovation projects. Based on these insights the author provides helpful guidelines on how companies can tackle the business model innovation challenge.
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISBN: 3658112654, 9783658112653
DOI: 10.1007/978-3-658-11266-0
Titel-ID: cdi_askewsholts_vlebooks_9783658112660

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX