Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 22 von 311

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Design Thinking Research: Studying Co-Creation in Practice
Auflage
1. Aufl.
Ort / Verlag
Berlin, Heidelberg: Springer-Verlag
Erscheinungsjahr
2012
Link zum Volltext
Quelle
Alma/SFX Local Collection
Beschreibungen/Notizen
  • This book summarizes the results of the second year in the Design Thinking Research Program, a joint venture of Stanford University in Palo Alto and Hasso Plattner Institute in Potsdam. The authors have taken a closer look at the issue of co-creation from different points-of-view. The concept of co-creation can also be applied to the phase in which new ideas and related thought start to influence companies, the economy, our culture, and society. The perpetual pursuit for inventions, new creations and innovations is inherent in human nature. The concept behind co-creation may sound simple, however, it is both an essential element of Design Thinking and highly complex. It is about creating positive synergies for all parties involved.

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX