Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 11 von 6044651

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Technology Enhanced Assessment: 20th International Conference, TEA 2017, Barcelona, Spain, October 5-6, 2017, Revised Selected Papers
Auflage
1st ed. 2018.
Ort / Verlag
Cham: Springer Nature
Erscheinungsjahr
2018
Link zum Volltext
Quelle
Alma/SFX Local Collection
Beschreibungen/Notizen
  • This book constitutes the proceedings of the 20th International Conference on Technology Enhanced Assessment, TEA 2017, held in Barcelona, Spain, in October 2017. The 17 papers presented were carefully selected from 42 submissions. They are centered around topics like e-learning, computer-assisted instruction, interactive learning environments, collaborative learning, computing education, student assessment.Chapter "Student perception of scalable peer-feedback design in Massive Open Online Courses" is licensed under the terms of the Creative Commons Attribution 4.0 International License (http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/). For further details see license information in the chapter.
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISBN: 9783319978079, 3319978071, 3319978063, 9783319978062
ISSN: 1865-0929
eISSN: 1865-0937
DOI: 10.1007/978-3-319-97807-9
Titel-ID: cdi_askewsholts_vlebooks_9783319978079

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX