Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 24 von 456

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Victorian Culture and Experiential Learning: Historical Encounters in the Classroom
Auflage
1
Ort / Verlag
Cham: Springer International Publishing AG
Erscheinungsjahr
2022
Quelle
Alma/SFX Local Collection
Beschreibungen/Notizen
  • This book is a crucial resource for instructors interested in bringing the past alive for their students through hands-on, immersive educational experiences. While sharing a common historical field, the contributors hail from multiple disciplines, including art history, human biology, biological anthropology, and English literature. Ranging from assignments that involve students editing and annotating a primary work to producing an array of digital projects, and from participating in study-abroad programs to taking part in service-learning initiatives, the chapters will furnish readers with strategies for creating engaged and dynamic classrooms. Although the focus of the book is on Victorian Britain, the pedagogical approaches outlined in each chapter will be useful to instructors of any historical field.  
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISBN: 9783030937904, 3030937909
DOI: 10.1007/978-3-030-93791-1
Titel-ID: cdi_askewsholts_vlebooks_9783030937911

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX