Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 12 von 114
Second edition - updated and expanded., 2013
Volltextzugriff (PDF)

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Learning to Read the Signs: Reclaiming Pragmatism for the Practice of Sustainable Management
Auflage
Second edition - updated and expanded.
Ort / Verlag
Oxford: Routledge
Erscheinungsjahr
2013
Quelle
Alma/SFX Local Collection
Beschreibungen/Notizen
  • Examples abound of companies and organizations that have failed to "read the signs": the automobile and the financial services industries are obvious examples. Doing business successfully in the 21st century means becoming aware of the filters that modify and limit business vision in our culture. Without this awareness, many businesses will continue to fall into short-term reactive thinking. In a world facing unprecedented social, environmental, and economic challenges, learning to read the signs is a business imperative.
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISBN: 9781906093792, 9781907643903, 1906093792, 1907643907
DOI: 10.4324/9781351276566
Titel-ID: cdi_askewsholts_vlebooks_9781351276559

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX