Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 14 von 1620

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Optimizing Learning Outcomes: Proven Brain-Centric, Trauma-Sensitive Practices
Auflage
1
Ort / Verlag
Oxford: Routledge
Erscheinungsjahr
2017
Quelle
Alma/SFX Local Collection
Beschreibungen/Notizen
  • Optimizing Learning Outcomes provides answers for the most pressing questions that mental health professionals, teachers, and administrators are facing in today's schools. Chapters provide a wide array of evidence-based resources-including links to video segments-that promote understanding, discussion, and successful modeling. Accessible how-to trainings provide readers with multiple sensory-based practices that improve academic success and promote behavioral regulation. Clinicians and educators will come away from this book with a variety of tools for facilitating brain-based, trauma-sensitive learning for all, realizing improved learning outcomes, improving teacher satisfaction, and reducing disciplinary actions and suspensions.

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX