Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 5 von 229

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
Interdisciplinary Reflective Practice through Duoethnography: Examples for Educators
Auflage
1st ed. 2016 edition.
Ort / Verlag
New York: Palgrave Macmillan US
Erscheinungsjahr
2016
Link zum Volltext
Quelle
Alma/SFX Local Collection
Beschreibungen/Notizen
  • This book explores the value of duoethnography to the study of interdisciplinary practice. Through rich stories, scholars illustrate how dialogic and relational forms of research help to facilitate deeply emic, personal, and situated understandings of practice and promote personal reflexivity and changes in practice. In this book, students, teachers, and practitioners use duoethnography to become more aware, dialogic, imaginative, and relational in their teaching. Forms of practice examined in this book include education, drama, nursing, counseling, and art in classroom, university, and larger professional spaces.
Sprache
Englisch
Identifikatoren
ISBN: 9781137517395, 1137517395, 1137517387, 9781137517388
DOI: 10.1057/978-1-137-51739-5
Titel-ID: cdi_askewsholts_vlebooks_9781137517395

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX