Sie befinden Sich nicht im Netzwerk der Universität Paderborn. Der Zugriff auf elektronische Ressourcen ist gegebenenfalls nur via VPN oder Shibboleth (DFN-AAI) möglich. mehr Informationen...
Ergebnis 14 von 59920

Details

Autor(en) / Beteiligte
Titel
The Routledge Handbook of Strategic Communication
Auflage
1
Ort / Verlag
Oxford: Routledge
Erscheinungsjahr
2015
Quelle
Alma/SFX Local Collection
Beschreibungen/Notizen
  • The Routledge Handbook of Strategic Communication provides a comprehensive review of research in the strategic communication domain and offers educators and graduate-level students a compilation of approaches to and studies of varying aspects of the field. The volume provides insights into ongoing discussions that build an emerging body of knowledge. Focusing on the metatheoretical, philosophical, and applied aspects of strategic communication, the parts of the volume cover: Conceptual foundations, Institutional and organizational dimensions, Implementing strategic communication, and Domains of practice An international set of authors contributes to this volume, illustrating the broad arena in which this work is taking place. A timely volume surveying the current state of scholarship, this Handbook is essential reading for scholars in strategic communication at all levels of experience.

Weiterführende Literatur

Empfehlungen zum selben Thema automatisch vorgeschlagen von bX